niedziela, 30 października 2016

Zawieszkowe Love

Witajcie.
    W ostatnim czasie mało czasu mam na moje blogowe przyjemności. Synek mój rozpoczął kolejny rok w przedszkolu oczywiście kolejnymi infekcjami, które jak na złość nie mają końca :(.
   Niedawno usłyszałam od kogoś kto ma dziecko, że musi sobie znaleźć jakieś zajęcie, bo mu się nudzi. Szczerze mówiąc zwątpiłam, czy mówi do mnie w języku polskim, nie rozumiem, jak mając dziecko można mieć za dużo czasu. Chyba, że to ja tak tylko mam ....ale wątpię. 
    Udało mi się wygospodarować trochę czasu, zważywszy, że zaniedbania blogowe nie powinny mieć za często miejsca ;).
Zawieszki, jak już wcześniej pisałam robić lubię, więc fajnie móc powiedzieć:  ROBIĘ TO CO LUBIĘ :).








Następne jakie zrobię, będą całkiem inne, ale równie pięknie się prezentujące.

Pozdrawiam. HubiKa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz