wtorek, 8 marca 2016

moje nowe odkrycie PicMonkey

  Program PicMonkey, który ostatnio wpadł w moje ręce, jest meeeeega. Przede wszystkim jest darmowy, prosty w wyglądzie i obsłudze, równocześnie zawierając bogactwo możliwości. Pozwala obrabiać zdjęcia, tworzyć własne grafiki oraz kolaże. Dodam, że można na nim pracować online.
Postanowiłam więc i ja wypróbować możliwości tego niezwykłego programu.
Znaleziony w internecie plakat "Aniele Boży" bardzo przypadł mi do gustu, a jako że lubię "wszystko sama" przy pomocy tegoż własnie programu stworzyłam własne wariacje na jego temat.
Do pokoiku synka potrzebowałam plakat w kolorze seledynowym, ale nie mogłam się powstrzymać i powstały inne wersje kolorystyczne, do wyboru do koloru, dla dziewczynek i chłopców.







  Zabawa jest rewelacyjna, a praca z programem łatwa i przyjemna.
Dlatego też powstało również personalizowane serduszko, dla super przystojniaka Tymka :).



Deszcz - naj­star­sza kołysan­ka świata.

Erich Maria Remarque (Paul Remarque)

P.S. jeśli masz ochotę wydrukować sobie taki plakat, napisz do mnie w komentarzu, udostępnię projekt na maila.
A jeśli podoba Ci się plakat, będzie mi niezmiernie miło jak podzielisz sie tym w komentarzu.

Pozdrawiam. HubiKa






18 komentarzy:

  1. Plakat cudowny! Idealny do pokoju dziecięcego ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pokazuje że program mozna wypróbować przez 7 dni a potem jest płatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wersja "trialowa" jest płatna i wtedy można wykorzystywać wszystkie narzędzia programu z oznaczeniem korony. Ja korzystając z podstawowych narzędzi robiłam plakat w wersji bezpłatnej, w zupełności mi to wystarczyło.

      Usuń
  3. a czy mogła byś napisac krok po kroku jak tworzyłaś taki projekt? :) albo chociaż napisz w którym "segmencie" picmonkey go tworzyłaś? super ci wyszły plakaty <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otwieram PicMonkey's, na górze pojawią się zakładki. Żeby stworzyć coś od nowa wybieramy Design, wybieramy format plakatu i działamy. Wybieramy kolor canvy jako kolor tła, zakładka z literką T to tekst, Motylek to różne kształty, figury mnóstwo elementów do wyboru, można dodać również ramkę. Popróbuj, zobaczysz jakie to fajne. Należy tylko pamiętać że wszystko oznaczone koroną czy New to płatne elementy.

      Usuń
  4. poproszę plakat Aniele Boży na maila. Wlasnie czegoś takiego szukam
    begredka8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Proszę określić jaka kolorystyka Panią interesuje. Pozdrawiam. HubiKa

      Usuń
  5. Witam! Mogłabym prosić na e-mail plakat 4 - z króliczkiem ( szaro - różowy) kami08@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, jeśli deklaracja jest nadal aktualna, bardzo proszę o plakat "Aniele Boży" w kolorze szaro-miętowym. Z góry dziękuję.
      e.krzysik@interia.pl

      Usuń
  6. Piękności jedno i drugie. Ja też poprosiłabym plakat w kolorze szaro-miętowym. viola_03@wp.pl pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super plakat! Postanowiłam sama wypróbowac PicMankey..no i spedziłam 2 godziny bezowocnie.Jak można zmienic w edytorze kolor tła lub innych fragmentów na edytowanym zdjęciu? Byłabym wdzięczna za przesłanie na maila plakatu z modlitwą w kolorze niebieskim ze słonikiem i rózowym z króliczkiem na oskarolina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosiłabym o plakat z modlitwą w kolorze niebieskim z ptaszkiem lub slonikiem na kasiamink@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej
    Mogłabym prosić na maila pierwszy plakat miętowe chmurki ze slonikiem.
    edytadziegiec@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mogłabym prosić pierwszy plakat miętowy ze słonikiem.lusiurban@interia.eu

    OdpowiedzUsuń