piątek, 11 marca 2016

cake toppers

Witajcie.
Kolejny pomysł jak wykorzystać program PicMonkey. 
Zadanie postawił przede mną mój synek, oznajmiając iż on nie chce na urodzinki do przedszkola zanieść cukierków, tylko babeczki ;).
Jako że miały być one dla dzieci, postanowiłam udekorować je tzw. "cake topper'sami" , polski odpowiednik nazwy jak na razie nie przychodzi mi do głowy :). Fajna, kolorowa alternatywa dla przedszkolaków. 
   Po zaprojektowaniu i wydrukowaniu toppersów przykleiłam je do patyczków do lodów, wersja dla dzieci. Najlepiej jednak wyglądają na wykałaczkach lub patyczkach do lizaków. Jednakże bezpieczeństwo przedszkolaków było ważniejsze, niż extra wygląd babeczek. 
Myślę, że smykom i tak się spodobają, nie mają takich wygórowanych wymagań, jak my dorośli :).


   Jak nie masz pomysłu jak ozdobić babeczki dla dziecięce urodziny, to ten pomysł jest własnie dla Ciebie.

P.S. jeśli masz ochotę wydrukować toppersy, napisz do mnie, udostępnię projekt na maila.


Pozdrawiam. HubiKa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz