niedziela, 24 stycznia 2016

Żurawie - dekoracja weselnej sali

  Żuraw (Tsuru) w tradycji japońskiej jest symbolem szczęścia i długowieczności. To piękny majestatyczny ptak, dozgonnie wierny swojemu partnerowi, jest silnym i wdzięcznym zwierzęciem. Ponieważ żuraw jest bardzo ważny w kulturze Japonii, wierzy się że gdy jakaś osoba złoży tysiąc żurawi z papieru, jej życzenie zostanie spełnione.
   Szczęścia chciałabym mieć pod dostatkiem, więc złożyłam setki żurawi, które towarzyszyły mi całe lato, nawet na plaży konstruowałam te wdzięczne ptaki. 
    Pracy było naprawdę dużo, nawet moja cudowna rodzina włączyła się z pomocą. Emilka i mój Tatko stanęli na wysokości zadania, dziękuję im bardzo za to :). Efekt jednak był oszałamiający, a poczucie dobrze wykonanej pracy wszystko zrekompensowało.

Dekoracja z żurawi sprawdziła się rewelacyjnie. 






Pozdrawiam. HubiKa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz